Головна сторінка » Список форумів » Вільне спілкування » Музикант, клоун чи блазень?
Музикант, клоун чи блазень?

Чи знайома вам ситуація, коли в процесі попереднього домовлення з клієнтом звучить запитання: "А що ви вмієте робити?"  Або, під час танців у розпалі, підходить гість, чи господар, чи хто там, і питає: "А чо ви ніц не робите?" На що, зазвичай, відповідаємо: "Вміємо добре грати і співати". І тут починається: "А во ТІ музики і грають, і співають, і ПРОГРАМУ(?) ведуть, і конкурси, і перевдягаються там всіляко..."  Питаємо: "А в що перевдягаються?" - "Ну, в капелюхи, в куфайки, в труси..."  Чи не від цього відношення до музикантів: "Ей, музико, давай, шось грай! Або коника якогось викинь..."  Давайте ще навчимося сальто, еквілібристики, обручі крутити, мавпу заведем, СЛОНА НА СЦЕНУ ВИВЕДЕМ! Є тамада!  Котрий молодят заведе, гостей привітає, слово надасть, хама на місце поставить і ніколи не опуститься до рівня блазня! Розумію - грошей в клієнта нема - а в кого вони є? Ми ЗА конкуренцію, але здорову.  Це тільки мене дістало, чи ще когось?

Часом також нас питають, чи ми ведемо? Я в такому випадку відразу стараюсь уточнити, що вони мають на увазі і чітко обумовлюю свої обов"язки. Звичайно, що ніяких байок і вручень зацвілих та до болю банальних дипломів не буде. І переодягатися в секондхенд мені бридко. Танцювальний конкурс, танець з мітлою, вихід поміж столи - це обов"язково, якщо нема тамади. А з вредності можу відповісти, що при потребі можемо бульбу на кухні почистити, відбивні відстукати на барабанах і гостей по хатах потім розвести.

Доброго здоровя п. Віктор. Ситуація знайома до болю.  Тому зразу при згоджені весілля питаєм про присутність тамади, це знімає лиш частину проблеми ( за його відсутності). Потім запитуєм про " клоунаду", погоджуємся лиш на привітання, поздоровлення і допомогу в проведені конкурсів ( музичний супровід), якщо проведення конкурсів бере на себе хтось з присутніх ( чи близьких). Відіграєм всі " походи" , закладання, знімання фати, перепій. Приходиться грати " за стілля", коли гостей  пригощають батьки молодят, або хресні ( батько й матка). Якщо тамада присутній - ми йому не мішаєм йому працювати він нам. Але все одно є нюаси: при годжені "Добре, добре хлопці....", а потім полюбому знайдеться " пяна смола"... Успіхів в вирішенні Любих проблем!!! 

Дуже хороша тема, просто ...!!! Якщо буде продовження ми по коментах перевершимо Uzbek_Uzbek!!! Респект Топікастеру !!! !!! !!! 

А ше би було добре, якби музиканти могли писком вогонь пускати і шаблі лигати - ото би була забава фест!!!

>>А ше би було добре, якби музиканти могли писком вогонь пускати

Якщо добре випити і зле закусити, то чом би й ні...

А якби музики то всьо та ще й за дякую робили б ,то їм би тоді вззззагалі ціни б небуло б

Як на мене тут причина проста відсутність поваги до нашої професії А скажіть мені панове яка може бути повага до професії коли професії нема?

Топікстартеру респект за підняття питання. Тема складна і багатогранна. І я думаю що в кожного є своє бачення цього питання. Однієї істини тут бути не може. Щоб зрозуміти проблему, то мабудь варта зробити екскурс в історію роботи музик на весіллі. Були музики і в містах і селах. Міські більше знайомі з нотною грамотою, а сільські більше з фольклором і т.д. Спів на весіллях прийшов не так вже й давно - в 70-х роках минулого століття. До того і звукопідсилення небуло. Я ще пам'ятаю ансамблі які успішно грали 40-50 пісень і танців, і ніхто не крутив при цьому носом. Правда й було це 30 років тому. Тепер всі мають "мр-3-репертуар" який складає гігабайти. У Львові навіть назва для цього використовується - матеріал! От і щоб якось показати що "ми кращі, нас потрібно запрошувати", то почали музиканти займатись новим ремеслом - веденням. Попри це використовувати світлоефекти, лазери, димогенератори і інші технічні прибамбаси. Кожен виходить в ситуації як може. Хто слабкий музикант, то хоче показати "кращість" не музикою, а цими всіма засобами. А хто добрий музикант, то вважає що цього достатньо. Хочу сказати що це все не нове. Колись коли музика була справжня, то теж була проблема як доказати свою "кращість". Спосіб був інший - купляли якісні інструменти і дороге обладнання і за рахунок цього вигравали бій з музикантами які вміли грати, але на "дровах".

Насправді проблеми ніякої нема. Є два моменти: наймачі (працедавці) хочуть мати повний спектр послуг та розваг "під ключ" і мати одну "contact point". Треба просто підказати, що комплексні рішення - це справа агенцій. І другий момент - чіткі означення на момент домовляння.

п.Ігор ,респект, повністю з вами згідний
 

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти