Головна сторінка » Список форумів » Вільне спілкування » Робота мікрофона
Робота мікрофона

Вітання всім хто читає.

От буває граєш, співаєш і спочатку все добре, мікрофон працює бездоганно. Але походу халтури, годинки так через 2-3 він вже якось гірше працює, ніби чутливість втрачається. Запитаєте який мікрофон, фірма, марка. Та не суть важливо бо таке спостірегається вже тривалий час і з мікрофонами різної конфігурації, раідо, шнур. То я не можу зрозуміти, то щось з входом на пульті що він можливо перегрівається від роботи і почитає не так працювати, то головка мікрофона проситься відпочити (мікрофони не нові), чи то просто частково глохнеш під тих децибел при роботі в приміщенні і все взагалі звук не так відчуваєш. А ще працюю без монітора. Бо й справді, до кінця заходу часто віриш kbit лампочкам на пульту і підсилювачі. Блимають що вже пік, а звуку якось малова-то, а по мікрофону то і взагалі мало. Своїм умом не можу дійти до розуміння, що відбувається.

Я думаю проблема у підсилювачі.Який маєте?
Точніше, якщо підсилювач слабший від колонок, або такої самої потужності, то таке може відбуватись. За умови що все пасив.

" чи то просто частково глохнеш під тих децибел при роботі в приміщенні і все взагалі звук не так відчуваєш." - це правильна фраза. 

Підсилювач сильніший від колонок. Колонки 2х700 4 ом, а підсилювач дає 1100, то запасу вистачає. Можливо аби монітори були, то і мікрофон би працював по іншому. Певно то таки глухота дає бо 1400 -+ в приміщенні то дурне діло, але для молоді то треба ще і ще, щоб вже аж асма нападала, щоб аж штани басами стягало. 

То значить з мікрофонами все добре ..... надлишок звуку от і вся проблема. По загальному виходить, що апаратура на під-пікових вже не може добре розділити частоти, навал якийсь виходить, рев, гул і все в такому плані. Звідси і мікрофони "губляться" в тому хаосі майже перевантаженості.

borsos правильно сказав але є ще один нюанс, коли в зал заходять люди то звук змінюється, а ще коли зал битком тоді і виникає така проблема. Плюс вухо втомлюється. Раджу вам зразу не навалювати звук, а поступово. В мене наприклад була схожа проблема оскільки співаю в in air зразу давав багато звуку і вуха втомлювались. Тепер я на початку слухаю музику на мінімальному звуці і поступово його збілюшую. Порівняти як було давніше то тепер звуку собі у вуха даю на 40%

Ну щодо людей в залі то цілком згоден. Реверу то таки точно треба добавляти, бо коли є природня акустика залу, то вона втрачається, або змінюється і то дуже сильно при наповненості. Але все одно, якесь таке відчуття, що мікрофон гірше стає робити, ніби то не я глохну, а він мене перестає чути, десь ніби верхні частоти діваються, яскравості, тої, що на початку була, не вистачає.

Який підсилювач дає 2 по 1100?

Саундкінг АА3000С 2х600 8ом, 2х1100 4ом, 2х1500 2ом, 1х3000 міст (бріджит).

Добавлю свої пять копійок!)))1. Гучності скільки б не ввалювали, а хочеться ще чучуть і це є наша проблема всіх, просто вухо втомлюється і здається що потрібно більше. 2. Потрібно витримати баланс вокала над музикою. 3. А це вже по темі відповідь. Проблема в вас не в мікрофоні, а в тім що ви вокал заганяєте в ті рамки роботи які не потрібно. Це важко описати но спробую. (на пальцях пояснити))). Скажім ввас усілок видає 100 вт. ви його загрузили вонограмою на 80 вт. тобто ввас 20 вт. є запасу! тобто в такому випадку в вас вокал буде поверх фонограми звучати без всяких проблем і втрат в чистотні характеристиці. Но як ви фонограму навалите 90 вт. і більше, то вокал буде вжиматьсь в фонограму і підсилювач вже його по чистотні характеристиці вже підріже, бо де які чистоти підуть в перегруз, Ну попростому це виглядає якось так! Да доречі якщо навалити плюс то в такому випадку він по іншому зазвучить, так як при зведенні йому в мінуси по чистотах вибирають місце, а коли ми співаєм під мінус то вокал лягає поверх мінуса! ну якось воно так, що б було всім зрозуміло!

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти