Головна сторінка » Список форумів » 1. Правила Порталу » Правила розділу "Куплю/продам
Правила розділу "Куплю/продам

9. Куплю / Продам

 

9.1 Загальні положення

 а)  Розділ «Куплю/продам» - це вид інтернет магазину-барахолки де користувачі даного порталу, мають можливість продати, купити, чи обміняти товар який має пряме чи часткове відношення до музики.

б) Розділ створено з метою, посприяти і полегшити придбання чи продажу товару користувачам даного Порталу які потребують таких послуг.

в) Усі користувачі, які зареєстровані на даному порталі, мають право використовувати даний розділ за призначенням, із дотриманням правил даного розділу, на загальних засадах та правах (п.5.1) користувачів даного порталу.

 

 

 

10. Правила розміщення оголошення

10.2 Оголошення лоту, публікується виключно таке, яке відповідає суті та тематиці  даного Порталу (Усе що є дотичне до Музики, та усе що підпадає під Розділи, Види чи Типи даних категорій поданих у відповідній рубриці «куплю/продам».)

( Для прикладу не допустимо для публікації - «продам ФОТОАПАРАТ Canon» - бо ним фотографували музичні гурти)

10.3 Заборонено розміщувати лоти оголошень які суперечать п. 10.2

10.4 Категорично заборонено створювати дублікати оголошень для набору, підйому чи масового розміщення кількості  оголошень!

Такі дії будуть відразу відслідковані, (по товару, фото, номерах телефонів та ін) лоти негайно видалено а корситувача, який знехтував правилом - заблоковано і усі лоти його видалено!

10.5  Заборонено під лотами оголошень у коментарях публікувати посилання на сторонні ресурси де розміщені товари для продажі тощо..

10.6 Заборонено під лотами оголошень у коментарях  публікувати посилання чи пост-розміщення комерційного характеру!

Примітка.

Забороняється у полі коментаря під оголошенням іншого користувача, додавати спам-коментарі із посиланням – рекламою на інші лоти оголошення другим користувачам, з ціллю набору розміщень і реклами свого товару, за рахунок лотів-розміщень других користувачів. (Наступні дії  ведуть за собою покарання у вигляді попередження, а в подальшому зловживанні чи ігноруванні блокування профілю терміном на 1 місяць) 

 

11 Правила оформлення оголошення

11.1 Заголовок 

Заголовок повинен бути лаконічним та інформативним.

Він не повинен містити спаму-тегу,  хеш-тегу, знаків сніппету та інших  повторювань  назви товару, адже на індексацію в пошукових інтернет системах це ніяк не вплине, а в пошуку у розділі «куплю/продам» таке оголошення не буде відтворюватися  у відповідних категоріях та списках.

11.1 В описі товару, потрібно розкрити стисло функціональність товару, косметичний стан, історію експлуатації товару, наявність товару (в наявності чи під замовлення), тощо.

11.2 Ціна. Власник даного оголошення в обов’язковому порядку має вказати справжню ціну за товар. Вказування «віртуальної» ціни, для прикладу 0 грн, 1 грн, Чи явно занижену ціну від орієновочної ринкової вартості даного товару – вважається грубим порушенням, за яке користувач отримує попередження, а при ігноруванні – видалення лоту оголошення!

а) Якщо в оголошенні користувач подає декілька видів товару, то ціну потрібно вказувати за кожну одиницю товару, зазначену в даному оголошенні.               

б) Якщо продавець надає оптові знижки, необхідно вказати які саме і від якої кількості придбаного товару вони діють. (Аналогія Aliexpres)             

в) Якщо ціна товару коливається відносно курсу валют, то ціну необхідно вказувати у валютному еквіваленті.           

г) Забороняється вказувати ціни, що потребують уточнення (до прикладу – 500грн. в залежності від кількості,         200грн. залежно від моделі та ін.)

11.3 Фото товару має бути дотичним строго до даного товару і відповідати суто тому товару який фігурує у даному лоті. Фото має бути читабельне, чітке (не розмите), і доносити максимальний зміст суті товару та його стану.

11.4 Публікуючи оголошення, користувач зобов’язаний заповнити усі необхідні обов’язкові поля (позначені червоним), а також ознайомитися із правилами цього розділу «куплю/продам».

11.5 Оголошення яке  опубліковано із збереженням усіх пунктів і правил даного розділу, автоматично потрапляє у список лотів-розміщень на інтернет-площі даного Порталу і одразу доступне для перегляду потенційним користувачам-покупцям.

11.6 Адміністрація порталу має повноваження видаляти оголошення які грубо порушують дані вимоги правил, без будь-яких  пояснень своїх дій (чому було видалено лот і за що, якщо оголошення було видалено, - значить воно було опубліковане із вищезазначеними порушеннями).

 

13. Відповідальність сторін та вирішення спорів

13.1 Якщо Ви вважаєте що були порушені Ваші права як споживача, згідно чинного закону «Про захист прав споживача» - будь-ласка надсилайте Ваші претензії спершу у приватну переписку із продавцем, потім коли Ви вважаєте що така,  не принесла Вам бажаних задовільних результатів – надсилайте претензії та скарги на адресу Адміністрації даного Порталу.

13.2 Користувач який висуває претензію що до придбаного товару, зобов’язаний показати фото-відео документування пошкоджень товару, товаро-транспортну накладну логістичної компанії яка займалася доставкою даного товару, відео докази розпакування товару і перевірки його на пошкодження та функціональність прямо у центрі-відділенні даної логістичної компанії. А також пред’явити листування чат переписку із продавцем.

13.2.1 Користувачі які не мають матеріалів вище перелічених у п. 13.2 – не можуть виставляти претензію Продавцям,  і скарги які надходять на адресу Адміністрації без перелічених матеріалів п. 13.2 – розглядатися Адміністрацією не будуть.

13.3 Адміністрація не бере на себе зобов’язання,  а також не може нести відповідальність за якість товару  та послуг,  які розміщені у лотах даного розділу.  Адміністрація не повертає кошти за пошкоджений чи неякісний товар по вині продавця, не обмінює товар на новий тощо. В компетенції Адміністрації розібратися у суті питання, коли дійсно доведена вина продавця, провести профілактичну бесіду  (телефонну, листування) з порушником  якому пред’явлена претензія спору, заблокувати даний профіль «магазину» і припинити його діяльність щоб запобігти подальшої ескалації конфлікту між другими користувачами тощо.

13.4 Відповідальність за розміщення та публікацію продажного лоту,  експозицію товару, наявність товару, гарантійний сервіс товару, справність товару, стан товару,  відповідність опису товару - несе виключно користувач (профіль користувача), який опублікував та розмістив даний лот товару на інтернет-площі даного Порталу у розділі «куплю\продам».

13.5 Недобросовісні користувачі, які в цілях конкуренції,  хочуть безпідставно звинуватити користувача-продаця  у порушенні Статуту  та Правил та (з їхніх слів)  недоброякісного проданого ним товару –  публікуючи пости в коментарях під оголошеннями лоту продавця відповідного характеру, без пред’яви відповідних матеріалів про які зазначено у п. 13.2 – розцінюються Адміністрацією як наклеп,  і профілі таких блокуються відразу без попередження терміном на 1 місяць. В подальшому профілі таких користувачів за ігнорування п 13.5 – видаляються безповоротно!

 

          

         Поради від Адміністрації для користувачів розділу

                                      «КУПЛЮ\ПРОДАМ»

 

1. Не робіть передоплат.

2. Спробуйте шукати товар у своєму місці (області) і зустрічатися з продавцем особисто купуючи і оглядаючи товар за методом «з рук – в руки».

3. Якщо варіантів інших не існує, і потрібно замовити  товар з іншої області - скористайтеся перевіреним Логістичним оператором приміром «Нова пошта». Не передавайте дорогоцінний товар сумнівній компанії логістики, так як Продавець чи Покупець може позбутися якості та справності товару чи втратою такого, за невідповідні дії сумнівної компанії логістики!

4. Обов’язково перевіряйте товар перед покупкою (зовнішній стан, чи відповідає актуальності опису лоту, функціонал тощо)  В ідеалі бажано бути із свідком (друг чи працівник логістичної компанії), а також обов’язково проводити відео-фіксацію розпакування даного товару – тим самим Ви забезпечите себе  доказами пошкодження товару (коли такі присутні)  і Продавця товару,  який може в подальшому використовуючи Ваші докази  виставити претензії Логістичному оператору за неналежну якість доставки даного товару.

Наскільки б «дико» не виглядала процедура перевірки функціоналу товару ( привселюдно, співати, грати на муз інструментах тощо, зівак назбираєте 100%) -  зрозумійте одне,  5-10 хв дискомфорту не зрівняються в подальшому із клопотами та нервами які Ви отримаєте від несправного товару-приладу купуючи «кота в мішку». Тим паче Ви втрачаєте будь-які гарантії повернення товару Продавцеві із зрозумілих на це причин… Також Адміністрація не бере до уваги подібного роду претензії без відповідних доказів фото-відео фіксації, та документування доставки товару логіст-центром (товаро-транспортна накладна ТТН)

5. Якщо покупець перераховуватиме Вам гроші на банківську картку, повідомте йому суто номер карки (ХХХХ ХХХХ ХХХХ ХХХХ), та Ваше Ім’я та Призвіще – цих реквізитів цілком достатньо для здійснення транзакції і переводу коштів від суб’єкта покупця.

 КАТЕГОРИЧНО не повідомляйте CC код, присутній на звороті картки (ХХХ), а також термін дії даної картки!

6. Не довіряйте чекам та СМС звітам про надходження коштів на Ваш рахунок! Перевіряйте актуальність надходження коштів через veb додаток (інтернет-банкінгу) або безпосередньо зв’язавшись із супортом-підтримкою Вашого оператора банку.

Тема закрита, Ви не можете залишати тут повідомлення.