Головна сторінка » Список форумів » Вільне спілкування » Lexicon MPX-1 чи TC Electronic M1 XL
Lexicon MPX-1 чи TC Electronic M1 XL

Допоможіть з вибором ревера. Я дуже багато шукав в інтернеті і так і не зміг дати для себе однозначної відповіді. 

А її і не буде. (Однозначної відповіді). Прилади з різним звучанням. Треба слухати. Читати про них для інформації і орієнтування. Без прослуховування нічого не вийде.

Все дуже субєктивно, але якщо це буде для вас аргументом, то ТС M-ONE часом пишуть в райдерах (для дилею) наряду з топовими lexicon pcm і  yamaha spx.

Але - треба слухати.

Браття, про яке слухання ви говорите?

Ніхто тепер не хоче шукати та аналізувати. Людина перешукала весь інтернет, не знайшла відповіді (в чому я, правда, сумніваюсь вельми) і прийшла за нею на форум. Очікується чітка відповідь одним словом/словосполученням/реченням.

Отож, правильна відповідь така: будь який з девайсів, вказаних у назві теми, є  для Smart прийнятним. Також прийнятним є будь який інший, не вказаний у назві теми. Не варто паритись - беріть те, що підходить по грошах/кольору дисплея та ін.

А ще краще взяти такий прилад, який є у сусіда/колеги - будь, як усі...

pete fedyshyn, так є, тісюк дуже часто прописаний в райдерах. Але це з багатьох причин. Прокат не хоче користуватись старішими приладами і обладнанням. В них найперше це - надійність, а вже потім звук. Для себе я зробив один висновок - обробка ефективна коли її параметри можна змінювати в процесі роботи. Про яке якісне редагування можна говорити, коли "кручення ручок" відбувається слухаючи звук зі зворотньої сторони АС? То ж приєднуюся до думки яку висловив Дядько Хапко - купляти що дешевше і працювати. Обидва прилади достойні. Тим більше зараз є можливість їхнього придбання за якихось 350 амариканських президентів. (Я б скористався цією можливістю: http://www.minus.lviv.ua/blurb/rever/S/3370 ).

Прокат не хоче користуватись старішими приладами

Чому ж не хоче? SPX990 чи PCM70/80/81 теж не нові моделі, але вони відповідають потребам для якісного живого звуку.

Тому коли вибирати не слухаючи приладів, то присутність у райдерах  (  deluxesound.com.ua/rider/ani_lorak_techrider.pdf)  може бути аргументом.

pete fedyshyn, я невірно висловився. Малося на увазі що купують переважно нові прилади для поповнення і розширення сетапів, а не старі з вторинного ринку. Звісно ніхто старий PCM, який вірою і правдою відслужив n-ну кількість літ не буде міняти на новішу модель. Завжди існує економічна доцільність.  Нові прилади продаються з гарантією, на вторинному ринку цього ніхто не запропонує. Та і невідомо яка причина продажу. Крім того райдери (прокатників) це середнєарифметичне. Знову виконавці не можуть вимагати екзотичні прилади і обладнання. Артисти часто уявлення зеленого не мають через "що" їх пропускають. І це правильно. Це справа звукорежисера створити добре звучання за допомогою наявного обладнання. В цьому полягає його клас і професіоналізм. Купивши мікрофон фірми *** голос не буде звучати як в виконавця  ***, хоч в того такий самий девайс. Так і з приладами.

До речі, хто компетентний , підкажіть , яка відмінність між моделями TC Electronic m one XL та  TC Electronic m one

Чи ці відмінності дуже вагомі і суттєві.

http://www.soundonsound.com/sos/apr02/articles/tcmonexl.asp

Будь-ласка авторизуйтесь для того щоб залишати повідомлення. Увійти