Інструментал - Чардаш Монті / Деталі Запису / minus.lviv.ua — Українські мінусовки
Допомогти порталу
Архів конкурсів
Конкурс вокалістів

Результати

Учасників: 58
Shure SM58SE
Міkpoфoh RODE BROADCASTER
Кoндeнcaтopний mіkpoфoн FZONE BM-800 KIT
YAMAHA P-125 (WH)
CORT CR300 (Aged Vintage Burst)
Елekтpoгітapa CORT CR100
Цифpoвe піaнінo YAMAHA ARIUS YDP-145
Стyдійhий kohдehcaтophий mіkpoфoh RODE NT1 KIT
SHURE SM7B

Інструментал

Чардаш Монті

Тип файлу:
Аудіо
Бітрейт:
320
Розмір файлу:
9.5 МБ
Тривалість:
04:09
Мінусовку додав:

Андрій

11 Лютого 2021


Для того щоб звантажувати записи, необхідно увійти або зареєструватися

Загальний рейтинг 130 (Голосів: 3)

Додаткові дані:
Темп :
Швидка
Виконується:
Соло
Стать :
Будь яка
Властивості:
Належить до жанрів:
Полька.
Додати в Twitter

Коментарі:

«Чардаш» Італійського композитора Вітторіо Монти.Він ніколи не був полькою,хоч має двохдольний розмір.Більше подібний на Полонез.Написаний приблизно в 1904р.


Клас ! Дякую !!!!


Ну це я так розумію для гостей після 24.00...Так що допускається але це наживо має бути і бех 3 ч. жоча людина добре володіє інст-ом...РЕСПЕКТ


Полька для підняття тиску.. і для втрати свідомості. До 24-ї вже давно заклади не працюють. Якщо таке включити ,то його сприймуть як танець до цільовання. Чардаш Монті- це класика. Поважайте класику.


Гарна полєчка ще б трішки темпу додати...Дякую


Василь... Не додати темпу ,а збавити темп. Це що стосується польки. Ви ж знаєте що таке полька. https://www.youtube.com/watch?v=LG-8-cqAGZ8


Що стосується чардаша... то тут все складно. Колись на весілля в Ужгороді мене попросили мати в репертуарі максимум "чардашів". В інтернеті знайшов тільки два чардаші. Але вже пізніше ,на весіллі зрозумів, що все те що в нас називають полька фокстрот, вних це все чардаш (але має все бути з присмаком угорщини, румунщини і молдавщини).


Кому чого бракує Сергій..


Чардаш Монті тоді не пройшов. Бо це класика. І в Ужгороді під це не танцюють. Все решта пішло на ура.


Можливо комусь бемоля чи дієза тобі бачу і того і другого.


abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com

Tuning: G D A E

This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84

The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.

The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the bridge in
case).

Quite a difficult piece, in my opinion but a challenge is always good, so enjoy.


abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com

Tuning: G D A E

This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84

The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.

The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the


abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com

Tuning: G D A E

This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84

The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.

The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the bridge in
case).

Quite a difficult piece, in my opinion but a challenge is always good, so enjoy.

Василь :
abbed By : mstoakes
e-mail: mstokes0@googlemail.com

Tuning: G D A E

This version is from the original score for violin and piano, transposed onto bass. Many
videos show the performer's own versions, so you can interpret this as you see fit. For
youtube video of me playing this version use this URL: http://www.youtube.com/watch?v=BdX8w0T2E84

The main aspects for playing this piece are speed, consistency and control. For the slow
try to be as expressive as possible, and for the techniques recommended look up the
on the video.

The artificial harmonics section is tabbed left hand fret, then right hand harmonic in brackets.
I.e. 19(31) - press the 19th fret, then touch the string with a right hand finger, or
as I do, over the theoretical 31st fret (halfway between the 19th fret and the


Василь :
"Кому чого бракує Сергій..". Якщо Ви думаєте що мені щось бракує ,то пишіть мені в повідомлення. Бо тут всім буде нецікаво і невдобно таке читати.


І зійшлось дві темних сили в суперечці не на життя,а на (смерть) виявлення лоховитішого:"ти хто такий,а ти хто такий?Та я тебе...ні,це я тебе зараз я-а-ак..."Коротше:два цапка на містку)).Чисто совковий менталiтет,а ніби дорослі мужі,не встидно?


ДЯКУЮююююю


Дякую!