BASS+1510 акустичний комплекс 2600 Вт. - minus.lviv.ua — Українські мінусовки
Допомогти порталу
Архів конкурсів
Конкурс вокалістів

Результати

Учасників: 58
Цифрове піаніно YAMAHA P-125
Мікрофон Вокальний SHURE SM58 LCE
Behringer XENYXX1222USB
Клавіатура AKAI APC KEYS 25 MIDI
Комплект для звукозапису FOCUSRITE Scarlett Solo Studio
Аудіо-інтерфейс FOCUSRITE Scarlett 2i2
Тримач для планшета iPad Soundking SKSIP105-1
Укулеле FZONE
Стійка для акустичних систем SoundKing
Yamaha Цифрове піаніно PSR DGX 660
Мікрофон Вокальний AUDIX F50
KORG PA300
Мікрофонна стійка TOP-Class SOUNDKING
Пюпітр SOUNDKING
NUMARK WS100 Wireless Mic
MAXTONE 818C
Стійка під Ноутбук SOUNDKING SKDF136
Навушники студійні Beyerdynamic DT 770 PRO/250 Om

BASS+1510 акустичний комплекс 2600 Вт.

Акустичний комплекс три смуги BASS+1510 2600ват.Частотний діапазон,Гц:32-20000.Сабвуфер BASS+15B 15"-1000 Вт-4ома-2шт.і BASS+10M-10"-300 8 Ом-2шт.Телефон:050 518 96 96,098 100 43 95.Ціна комплекcу 24700грн.


Додати в Twitter

Коментарі:

Комплект працює від одного 4 омного підсилювача: это как???


На один двохканальний п1дсилювач який працюе на 4 ома п1дключаеться 4 колонки.


Тоже мне, открыли Америку. Вам сопротивление колонок и усилителя о чем-то говорит?


Треба писати правильно на 2 омах якщо усілок може працювати на 2 ома


який підсилювач порадите на цей комплекс?


Читаю і дивуюсь про шо пише chertic: это как???
A так,що потрібно було вчити фізику з 6-го класу(закон Ома).BassplusGG все ясно описав,єдине потрібно було вказати,що на підсилювач з навантаженням 4Ома на канал можна підлючити дві акустичних системи опором 8Ом кожна, а на підсилювач який працює на 2Ома,дві акустичних системи з опором 4Ома кожна.
При бажані на на 2-х омний підсилювач можна підключити на канал (SUB)-4Ом а (TOP)-8Ом, при такому підключенні загальний опір буду 2,66Ома.
Якщо інтерисує будь яка технічна підтримка,пишіть.



Читаю і дивуюсь про шо пише acoustic:"...єдине потрібно було вказати,що...": отож,потрібно було це вказати!


Щодо підключення все правильно, закон Ома і так далі... А що на рахунок фчх? Все там співпадає? Бо щось мені не дуже віриться що без процесора все буде добре?


Андрюха,правильно тобі не вірится,тому що не буде добре не тільки без процессора а ще й без ще одного підсилювача.


Паша,я тебе розумію-треба продавати-але але але .....фізика акустики це теж наука і там не все так просто...


По поводу АЧХ питання поставлено правильно.Я влосно не можу нічого Вам сказати,як працює система bassplusGG.
Щоб все співпало потрібно трошки погратися.
Динаміки дешеві(криві) не проходят.
Підбір потрібно робити по тех.документації,враховуючи потужність,звуковий тиск,лінійність динаміка по SPL характеристиці,попередньо виготовляються фільтра,в подальшому потрібна коректировка(вважайте ,що це "фізика акустики"),якщо в Вас немає аналізатора спектра і умов для вимірювання АЧХ акустичної системи,можите не напрягатисись,з того нічого не буде.
З двома підсилювачами простіше,Ви безпосередньо впливаєте на рівень низько-частотного сигнала(балансуваня між SUB і TOP)
При правильно з проєктованих АС в DSP(процесорі) немає потреби.
Якщо в когось є можливість послухати наприклад не дорогий Electro-Voice SUB TX1181,TOP TX1152 в паралень включені.(це є рекомендації фірми EV).
Ми в свому виробництві з 1987 по 2020 таких варіантів не практикуємо,в мени інший підхід.


Взагалі писалося не про АЧХ а про ФЧХ це зовсім інше!!!


Ще одне: acoustic ви писали що при правильно запроектованих АС в dsp процесорі немає потреби. Тобто всі виробники починаючи від JBL і закінчуючи L'acoustic, D&B, Meyer sound не правильно проектують акустичні системи? Наскільки я знаю то dsp процесор використовується для того щоб зробити зшивання ВЧ і,Сч-Нч, а також щоб стикувати сабвуфер без потреби зовнішнього процесора!!


Пане Андрій,а дочого тут всі іноземні бренди.
Я власно для Вас ще раз повернусть до старої теми.
В ПАСИВНІ АКУСТИЦІ фазо-частотна характеристика має місце,но при зміщенні сигналу на декілька градусів вплинути на нього проблематично.Варіант один,динамік-драйвер фаза(0),або(180грд.),переплюсовка(часто використовує фірма)
Варіант другий,TOP-SUB фаза(0грд) для фронтального низа для рупорного розворот на 180грд.Для активної акустики DSP інша справа.Є можливість ,як ви писали"зшивати",то є все балансувати.Чим більше компонентів,тим більше проблем з фазовим зміщенням,тому наприклад в лінійних масивах це основна вимога.
Якщо в Вас є бажання, можна приїхати нас на виробництво ,побачити та послухати на практиці.


До чого іноземні бренди? А до того що ви написали що Dsp процесори використовують в тому випадку якщо не правильно сконструйована акустична система, а всі ці фірми перелічені мною теж використовують dsp, хоча фірми досить високого рівня і використовуються не тільки в активі а ще і в підсилювачах до цих систем. Наступне це те що встоєними фільтрами ви добре не зведете полоси оскільки ви не зможете регулювати крутизну спаду що є дуже важливим, це можна зробити тільки в процесорі або на матрицях. Висновок: найкраще рішення окремо підсилювач на саби окремо на сателіти і між ними процесор. І все буде добре!!! Не хворійте))


Колеги, гарно ведете дискусію! Але краще її вести на форумі ніж під лотом оголошення користувача. На форумі її побачуть сотні, а оголошення завтра може бути видалено...


Дійсно Богдан Иванишин правий.
Сайт взагалі для інших справ.Більшості напевно в загалі не зрозуміло про,що йде діло.Музиканти повині грати,а не вивчати алгоритм роботи звукового процесора.
Пане Андрій,якщо Вас інтерисує DSP,то є в наявності.виготовлений на базі процесора ADAU,в комплекті процесор з діплеєм,энкодер,USB порт,також є програма.Якщо хочите поділитись своєм досвідом,все в приват або по телефону.


acoustic, сайт для "справ" усіх- що дотичні до музики! І я це написав без сарказму і з повагою до Вас, як до фахівців, які справді знають і пишуть - діло! І мені просто жаль що така прлеміка ризикує зникнути....